czwartek, 28 kwietnia 2016

Grasz w zielone?

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę dla Mamy w pięknych zieleniach. Papier bazowy pochodzi z kolekcji Kaiser Craft Lush i ma piękny połyskujący wzór. To bardzo star kolekcja i w sumie prawie zupełnie o niej zapomniałam ale dzięki wiosennym porządkom znowu ją odkryłam :) Do papieru dobrałam przepiękną grafikę z motylami a całość udekorowałam kalką, koronką i kwiatami.

P.S. Koniecznie wpadnijcie do mnie 1 maja. Szykuję dla Was smakowitego cukierasa :)


wyzwania/challenges


7 komentarzy:

Dee's Craft Room pisze...

Fabulous card, all of the butterflies look great and I love the roses. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Artjonka pisze...

Bardzo elegancka kartka , pozdrawiam i zyczę udanej majówki :)

Heather pisze...

A gorgeous card Dwie, a lovely design with gorgeous colours..........your flower and butterfly are gorgeous and super with the details!!

hugs
Heather xx
Thanks so much for joining us with Simon Says Stamp Wednesday Challenge.

Mój świat kolorów pisze...

Przepiękna kartka! wszystko idealnie wpasowałaś w nią :)

Beth Brovold pisze...

Oh my this is gorgeous...the colours are beautiful...such a fabulous card!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
Take care,
Beth

Theresa pisze...

what a gorgeous card! i'm sure your mother is gonna love it. great details. thank you for sharing it with us at FFFC and good luck, Theresa DT xx

Shona Hamill pisze...

Stunning card! Thank you for sharing with us at Dream Valley challenges. Shona xx