sobota, 16 stycznia 2016

Wyniki noworocznego candy

Witajcie Kochani.
Przybiegłam do Wa na chwilkę oby ogłosić zwycięzcę mojego noworocznego candy

Moja choinka miała......82 cm wysokości. Tak więc najbliżej poprawnej odpowiedźi była.....
My christmas tree had 82 cm high so the winner is....
 
barbaratoja !

Serdecznie gratuluję i proszę o adres na mojego maila: dwieleweraczki@gmail.com

Wszystkim serdecznie dziękuję za wspólną zabawę i jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego w 2016 roku!
Thank you everyone for participating in my candy and I wish all the best in 2016!

3 komentarze:

Valerija pisze...

Congratulations!

barbaratoja pisze...

Tak troszkę to nie wiem czy należy mi się ta nagroda . Troszkę skłamałam . Moja choinka ma , bo jeszcze stoi, 75 cm a napisałam że 50 cm . Wiec jeszcze bliżej jej do twojej choineczki.
Pożartowałam sobie :-)
Cieszę się z wygranej ,ostatnio robię sporo karteczek. Już ysyłam adres.
pozdrawiam Basia

Anna Maksymiuk pisze...

Gratulacje dla Basi, a Tobie dziękuję za zabawę. :)