niedziela, 13 lipca 2014

Pierwsza ramka

Oto przedstawiam moją pierwszą ramkę. Postanowiłam spróbować czegoś bardziej przestrzennego niż kartka czy scrap i tak to wyszło :) Sama nie wiem czy powtórzę ten eksperyment i czy sie nadaję do tego ale ciągle trzeba próbować nowych rzeczy :) Niestety na zdjęciach chyba nie za dobrze widać mgiełki jakich użyłam ale oprócz tego chyba uchwyciłam wszystkie detale. Ta ramka na pewno zawiśnie nad moim scrapowym biurkiem

Here it is – my first scrap frame. a lot of layers, mists, inks and die cuts. Hope you’ll like it

P7111727

P7111730

P7111735

P7111736

P7111739

P7111740

wyzwania/challenges

- Craft4you - wyzwanie 53 (wykorzystałam papier enchanted blooms, zestaw papierów Something blue, taśmę piankową

- Love to scrap challenge blog - anything goes

- Crafting by design - use dies

- Crafty Catz - flowers

4 komentarze:

Janette pisze...

This is truly a gorgeous frame, really beautiful...
Thanks for sharing it with us at CraftyCatz this week.x

Jenny Alia pisze...

Beautiful details and colors! Thanks for joining us at Crafting By Designs. -Jenny, DT

tilly pisze...

Lots of beautiful details on this fab page, thank you for joining our challenge at Crafty Catz, hope to see you again
Tilly

Unknown pisze...

Bardzo ładnie i bardzo kreatywnie, podoba mi się efekt 3D, jaki osiągnęłaś i te wszystkie elementy, trzeba chwilę się przyglądać, żeby wszystko zauważyć.
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Catz i zapraszamy ponownie!
Pozdrawiam
Anna :)