środa, 10 kwietnia 2013

Urodzinowy cukierasek

Witam serdecznie w środku tygodnia. Tak jak obiecałam mam dla Was pyszny cukierasek :) Powody do ogłoszenia zabawy są dwa: 1. dzisiaj są moje urodzinki, 2. niedawno dowiedziałam się, że zostanę mamą! :)

Cukierek składa się z cudownego magazynu  Papercraft Inspirations (numer kwietniowy) z mnóstwem papierowych pomysłów + zestaw akrylowych stempli + zestaw wiosennych papierów. Dorzucę na pewno jeszcze jakieś niespodziankowe przydasie :)

FotoSketcher - P4108487

P4108481

P4108482

Co zrobić aby wygrać? Oto instrukcje :)

- Zamieścić logo zabawy (pierwsze zdjęcie w tym poście) na swoim blogu, najlepiej w pasku bocznym

- Być obserwatorem mojego bloga

- Odpowiedzieć na pytanie urodzinowe ale żeby nie było za prosto to zapytam: ILE LAT MAMY RAZEM JA I MÓJ MĄŻ :)

- Nagroda przypadnie osobie, która zgadnie lub będzie najbliżej prawidłowej odpowiedzi :) (Jeżeli więcej niż dwie osoby odgadną prawidłową odpowiedz na pewno nagrodzę wszystkie tylko jeszcze nie wiem jakie będą inne nagrody :) )

- Zabawa tylko dla osób posiadających blog. Otwarta również dla osób spoza Polski.

- Zabawa trwa do 30.04. Dzień później ogłoszę wyniki :)

Serdecznie zapraszam do zabawy!

49 komentarzy:

Dori pisze...

To ja pierwsza :) Gratulację i urodzin i przyszłego macierzyństwa!! Oby ciąża przebiegała "bezobjawowo" a dzidzia rosła zdrowo!

Dori pisze...

Oj a ile lat razem ??? razem będzie to 54 :)

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję :)

skimmia pisze...

ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
hmm typuję że razem wyjdzie 56 ???
info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam wiosennie i życzę wszystkiego dobrego :-)

mirosek pisze...

Gratulacje Mamusiu!!! to wspaniała nowina :)
100 lat z okazji urodzin!!!:)

no i to nieszczęsne pytanie....
Pewnie gdybym umiała odgadywać cyferki to zaczęłabym grać w totka :) Strzelam (kulą w płot pewnie) 56 :)

Unknown pisze...

gratuluję!!! Życzę spokojnego, pięknego czasu. A jeśli chodzi o wiek to powiedziałabym, że 18lat x 2 to daje 36lat! Mam nadzieję, że moje równanie jest poprawne :))))

Unknown pisze...

ja się poważnie z tym równaniem zgłaszam, więc banerek u mnie:
benkowo.blogspot.com
hihi :))))))))))))

aa_dorota pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
Gratuluję cudnego prezentu urodzinowego - niech rośnie zdrowo!

A odpowiedź na pytanie?
Obstawie okrągła 60-teczke

adziamar pisze...

O to jest niebezpieczne pytanie, bo można się przestrzelić w złą stronę. No ale cóż zaryzykuję i powiem - 52 lata.
Sto lat życzę i gratuluję poczęcia.
Pozdrawiam słonecznie

Dwie lewe rączki pisze...

Serdecznie dziękuję :)

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję

Dwie lewe rączki pisze...

Dziękuję, dziękuję :)

eniutek pisze...

Więc tak :) Bardzo ale bardzo gratuluję przyszłym rodzicom :) powiększenie familii :) Oczywiście zgłaszam swój udzial w CANDY i już obserwatorem się stałam :) A stawiam ,że razem z mężem macie 51 lat :) Pozdrawiam serdecznie i dbaj o siebioe przyszła mamusiu :)

Agnieszka pisze...

Och, Kochana! To wspaniała nowina! Serdeczne gratulacje dla Ciebie i Twojego męża! Życzę wspaniałych chwil "z brzuszkiem" i jeszcze wspanialszych nieco później ;) I oczywiście najlepsze życzenia z okazji urodzin! A ile macie latek? Obstawię 51! Banerek na blogu: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

Ewelina pisze...

Gratuluję serdecznie, a ja obstawię że macie razem 48 lat :)

Ewelina Nowak pisze...

Zapisuję się:) i gratululuję seredecznie:) obstawiam 55 lat w sumie ;) pozdrawiam:)

weronkaa84 pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:) Gratuluję wspaniałej nowiny:) A ja strzelam, że Wasz wspólny wiek to 63:)

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo serdecznie dziękujemy :)

Dwie lewe rączki pisze...

Serdecznie dziękujemy :)

Dwie lewe rączki pisze...

Dziękuję z całego serducha :)

dorota24680 pisze...

Najlepsze życzenia urodzinowe. A razem maci może równiutko 50 lat i zim.

Unknown pisze...

obstawiam 62 wspólne lata:)
i zgłaszam swoją CANDYdaturę po gazetkę,którą notabene bardzo lubię,mam aż 2 numery:D
zapraszam na moje cukierasy!

Justyna Jesse L. pisze...

G R A T U L U J E! :) To wspaniała nowina.
no i STO LAT, a jakże :) Obstawiam, że wspólnie przekroczyliście 50-tkę. Może 52? :)

Mariwon pisze...

gratuluje pieknego stanu!!! Ustawiam sie w kolejce i trafiam w dziesiateczke :) Chcialabym :) Obstawiam nieskromnie, ze wspolnie stuknelo Wam moze jakies 65. A jak za duzo obstawilam, to dolicz jeszcze wiek psa, a jak go nie macie, to moze byc tez kot sasiada. Grunt, zeby sie zgadzalo :)

pomieszane-poplątane pisze...

Wszystkiego naj:) z okazji urodzin:) I moje gratulacje:)
Chętnie przyłączę się do zabawy:)
Ja obstawiam 57lat:) ale z pewnością macie mniej:)

barbaratoja pisze...

Gratulacje z okazji bliskiego powiększenia rodzinki.200 lat z okazji urodzin.
Wspólnie macie pewnie mniej niż ja sama. Z tj racji,że dziewczyny teraz rodzą troszkę później niż dawniej bywało zakładam,że macie wspólnie 55 lat.

Handmade By Doris pisze...

Ja jeszcze raz serdecznie gratuluję i zdrowego dzidziusia życzę :)
Do zabawy się przyłączam, bo cukieras smakowity:)
Odpowiedź na pytanie jest trudna tym bardziej,że widzę, iż młodniejecie wraz z ilością komentarzy więc zawyżę poprzeczkę bo jak tak dalej pójdzie, to za chwilę będziecie nieletni :))
...obstawiam 58

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo dziękuję! To fakt, że młodniejemy co komentarz :) Troszkę łechce mi to ego :)

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję :)

KrysTyna pisze...

Gratulację. Dołączam do zabawy, i obstawiam 54 lata.

ROMA pisze...

Optuję za 53! Gratuluję macierzyństwa i życzę bezproblemowego porodu.
Chętnie przygarnę takie fajne candy. Warunki spełnione, banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
Zapraszam również na moje candy.

mru pisze...

gratuluję dzidziusia :) obstawiam, że razem macie 59 lat :)

Paseczkowa pisze...

Przede wszystkim gratulacja dla przyszłej Mamy :)
Dbajcie o siebie, niech Fasolka rozwija się dobrze i rośnie duża i zdrowa :)
Wszystkiego najpiękniejszego z okazji urodzin :*

A jeśli chodzi o Wasz wiek to hmmm strzelam, że 60 :D

Angelika pisze...

Hah! Gratulacje :) Zgłaszam się, a razem... Ileż to możecie mieć... Obstawiam 55 lat :)
Pozdrowienia i zapraszam do mnie. Banerek na www.trzyrazyer.blogspot.com :)

Anonimowy pisze...

Ja obstawiam 60-tkę :) zgłaszam się oczywiście (cudne stempelki!), obserwuje, banerek zamieszczam w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
pozdrawiam cieplutko :)
i zapraszam na cukierki do mnie :)
http://oliwkowepasje.blogspot.com/

niemy film pisze...

Wspaniałe candy ;) Ja obstawię na bardziej dojrzałych, a co! strzelam - 64 :) i cieplutko pozdrawiam :)

raeszka pisze...

Moje gratulacje i bardzo Ci zazdroszczę tego szczęścia :). Oczywiście w pozytywnym znaczeniu :).

To ja obstawię, że wspólnie macie 61 lat, a dlaczego ... Kobiety raczej przed 30-tką chcą zostać mamami więc tobie przypisałam 29 lat, a mężowi 32. Najczęściej między małżonkami jest 3 lata różnicy :).

Pokombinowałam trochę i zobaczymy co z tego wyniknie :).

Unknown pisze...

Wielkie, ogromne, bardzo serdeczne gratulacje dla Przyszłych Rodziców:-) Rodziców, którzy z pewnością razem mają lat ... 57 lat. Bo to razem daje szczęśliwą 12 :-) a 7 bo to bardzo szczęsliwą cyfrą :-) a 5 bo na pewno będziecie Rodzicami na 5 właśnie:-)
A przy okazji zapraszam Przyszłą Mamę na moje candy. Czekoladowe, ciepłe i puszyste:-) strzepki-okruchy.blogspot.com
Pozdrawiam ciepło i uważaj na siebie/Was :-)
Edyta

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję! :)

Dwie lewe rączki pisze...

Bardzo, bardzo dziękujemy :)

Natalia Radwańska pisze...

Wszystkiego najlepszego i gratulacje z powodu radosnej nowiny! ;)
Obstawiam, że razem macie 56 lat. ;)
Pozdrawiam serdecznie!

Unknown pisze...

Ja obstawiam, że razem macie 60 lat. Gratulacje dla przyszłych rodziców i życzę spokojnej ciąży :)
pozdrawiam i zapraszam na moje ogrodowe candy, a banerek jest tutaj: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

Czarna dama pisze...

Wspaniałe cukieraski, więc chętnie się zapisuje. gratuluje tak cudownej i wspaniałej nowiny :)A dałabym Wam razem 53lata :)

Trojanda pisze...

Serdecznie gratuluję :) No to jest nas dwie :) To naprawdę cudny czas :) A obstawiam 55 lat :) Pozdrawiam cieplutko :)

Unknown pisze...

Z przyjemnością zgłaszam się do Twojej zabawy i składam serdecznie gratulacje oraz życzę spełnienia marzeń:) To ja zaproponuję 57 lat:) Pozdrawiam gorąco:)
http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

Edyta pisze...

Wszystkiego dobrego oraz najszczersze gratulacje :)) A razem macie latek 62 :) Pozdrawiam serdecznie.

Olenkaja pisze...

Gratuluję :) na candy się chętnie zapiszę :) a obstawiam wspólny Wasz wiek na 60 :)

Terenia pisze...

Zaglądam do Ciebie po cichutku ( bo czasu nie starcza na wszystkie komentarze), a o zapisaniu się na tak wspaniałe słodkości zawsze zapominam.
Gratulacje dla przyszłych rodziców najserdeczniejsze, dbaj o siebie i Maleństwo.
Może macie tyle lat razem, ile ja osobno - 58
Pozdrawiam słonecznie i życzę rodzinnego szczęścia.

Ps. Ostatnich to tylko psy gryzą....

Monia Fioletowa pisze...

Nie umiem dopasowywać wieku do człowieka, więc strzelam absolutnie w ciemno w dolną granicę: 45 ;) Buziaki;)
fiolety.blogspot.com